Alla inlägg den 5 maj 2008

Av soffansso - 5 maj 2008 22:30

Grattis Nettan till nya jobbet..tokbra jobb men framförallt tokbra läge..ca 700 meter från mitt. Det gjorde vi bra! Det måste firas- skål!

Av soffansso - 5 maj 2008 20:23

Jens har börjat påstå att mitt bloggande blivit en otrevlig vana. Att jag reser mig från soffan när vi har sällskap (sorry Patrik) för att gå in och blogga eller åtminstone läsa blogg (eller kolla efter kommentarer åtminstone). Jag försvinner ett par minuter och är tillbaka snabbt (enligt mig själv). 


Då det nu är slut på sega dagar på kontoret där jag hade ständig tillgång till bloggen så har jag idag känt en viss abstinens. Abstinens för bloggande, vilka botemedel finns det för den åkomman? Rökare har nico-tugg, snusare har nico-fritt, alkisar har tabletter och terapi.....vad ska jag göra?




Av soffansso - 5 maj 2008 18:24

Puh..första dagen på jobbet är nu slut. Å vilken dag! Var galet nervös igår men väl på plats har allt varit toppen. Härliga kollegor som välkomnar en,roliga uppgifter att ta tag i och massor att lära sig. Mitt huvud känns tungt,stort och innehållssikt. Det blir mycket att sortera i hjärnan i natt. Men allt känns riktigt bra! Jag är spänd på mina nya uppgifter och saknar inte mitt gamla jobb. Även om det egna rummet var riktigt nice..men desto mer socialt på nya med öppet landskap. Tjoho!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du som läser min blogg mig?
 Ja
 Nej
 Lite grann

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards