Alla inlägg den 6 maj 2008

Av soffansso - 6 maj 2008 20:47

Grattis i efterskott till vår Lotta som fyllde 32 år i går och dessutom ska gifta sig i juni...hoppas du hade världens bästa dag och att ni får ett härligt bröllop. Vi väntar på festen!


Lotta till höger... 

Av soffansso - 6 maj 2008 20:43

Är det ok att säga till Stekar'n på jobbet att han inte kan gapskratta åt Stekar'n som gick förbi jobbet tio gånger och speglade sig i vårt fönster...för han ser precis likadan ut!! Hade det gett mig poppispoäng som nyanställd tror ni....




Av soffansso - 6 maj 2008 20:38

Direkt solen visar sitt sköna tryne i storstan så förvandlas Stockholmarna. Varenda kotte springer snabbt till närmsta glasögonaffär och investerar i stora, snygga (ibland), och framförallt väldigt dyra solbrillor (vilket också ska synas). De täcker hela ansiktet och gärna lite av pannan. Och det verkar inte spela någon roll hur de egentligen ser ut på, bara man har de rätt, de bästa, de största och de dyraste.


För mig handlar solbrillshysterin snarare om att hitta ett par som passar detta runda nylle, den lilla näsan, de stora kinderna (som ska döljas men för den skull inte lyfta upp brillorna varje gång jag ler) och de ska definitivt inte kosta mer än 59.90kr på HM. Inställningen är att de kommer gå sönder, repas eller tappas bort innan augusti nått sitt slut...men av någon anledning har jag en låda full av gamla brillor....


Tycker optikerna borde trolla fram ett par linser som skyddar lika bra som solbrillor så man inte behöver kisa till sig fler rynkor eller skapa solränder i ansiktet under sommaren. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du som läser min blogg mig?
 Ja
 Nej
 Lite grann

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards