Alla inlägg den 10 maj 2008

Av soffansso - 10 maj 2008 18:39

Var på Lions loppis i Järna idag..har skänkt x antal säckar dit med gamla kläder och då Jens pappa är engagerad fick vi självklart lov att åka dit och glutta lite. Inte så intresserad av de billiga second hand kläderna som hamnar där. Jag var mer intresserad av att se vem som köpte våra trasor. Det är en ganska konstig känsla det där..man ser någon annan i det där linnet man hade på den festen, de där byxorna man hade så roligt i då och då och tröjan som man använt en gång..


Men hade jag kul med dem så ska säkert nästa ägare få det..speciellt som allt såldes för mellan 5-20 kr.


Nu är det rosévinsdags igen..misstänker det blir många sånna inlägg den här sommaren... 

Av soffansso - 10 maj 2008 09:18

Ute är det sommarvarmt, det ska bli en kanondag...Jag kollar i garderoben och som vanligt finns inte en trasa att ta på sig. Varför är det så här varje år?



Av soffansso - 10 maj 2008 00:11

Kvällen slutade inte riktigt som det var tänkt. After Worken blev inställd pga Mio-soffa-problemen. Suget liksom dog! Så istället blev det rosévin på balkongen och ett kort besök av Victor och Jenny som kom gående från Kungsholmen. Tappert!!


Nu sitter jag med en ansiktsmask för att motverka finnar, mitt i natta...detta blev en riktigt fin fredagskväll det här!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du som läser min blogg mig?
 Ja
 Nej
 Lite grann

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards