Alla inlägg den 19 maj 2008

Av soffansso - 19 maj 2008 19:49

Följer alla andra och gör samma sak som de...


För 5 år sedan:

Bodde i Södertälje och jobbade som undersköterska och drömde om en karriär i mediabranschen. Sökte jobb som en galning och spenderade helgerna hemma vid tv:n med Jens och var rätt tråkig. 


För 3 år sedan:

Drömde fortfarande om nytt jobb och sökte massvis. Hängde mest i Stockholm hos Robban på helgerna. Mycket mycekt fester och hade fått igång tanken på bostad i Stockholm. Köpte katten Sigge till mig själv i 25 års present.  


För 1 år sedan:

Hade en galen gå-tävling med Milou, bodde i samma lägenhet som idag i Bromma. Stortrivs! Hade kommit loss från både Södertälje och Sjukhus-jobb och trivdes på mitt andra jobb sen dess. Planerade resa till Istanbul och blev sedermera förlovad.


För 3 månader sedan:

Åkte tjejvasan - aldrig mer! Längtade till sommaren, jublade över att Nettan flyttade hem och hade vart på intervju för mitt nuvarande jobb och var spänd. Spenderar helgerna precis som nu, lite hemma och lite ute.


I går:

Seg och trött som en vanlig söndag. Låg mest i soffan. Käka pizza och godis och klia mig i naveln.


I morgon:

Jobba!


Om ett år framåt:

Bor i en snygg 3a närmare stan, avancerat på jobbet och skaffat mig ett körkort och vi har en ny bil jag åker runt i. Livet leker och ett bröllop planeras!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du som läser min blogg mig?
 Ja
 Nej
 Lite grann

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards